18

AXA gezondheidsverzekeraar “De gezondheid van een KMO is ook die van haar werknemers” 90% van de verzekerden is tevreden over de snelle terugbetaling, de vlotte afhandeling van hun dossier, het telefonische onthaal en de hulpvaardigheid van de schadebeheerders. 81% van de verzekerden kent aan de dienstverlening van AXA Assistance een score van 8/10 of hoger toe. Met 92% ‘uiterst tevreden’ verzekerden behaalt de vriendelijkheid van de contactpersoon de allerhoogste vermelding op vlak van tevredenheid. Grote ondernemingen en hun werknemers weten het al langer: AXA staat sterk op vlak van gezondheidsverzekeringen. In een tevredenheidsenquête van december 2014 toonden bijvoorbeeld maar liefst 9 op de 10 verzekerden zich tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en persoonlijke aanpak van de medewerkers bij AXA Assistance. Bovendien is AXA Belgium een stabiele speler in de markt en onderdeel van een internationale groep. Maar ook kleine en middelgrote ondernemingen halen hun voordeel uit het gezondheidsaanbod van AXA. Zo laat het product essential for health immers toe om: „ de medewerkers financiële bescherming te bieden aan een collectief tarief dat interessanter is dan het individuele tarief. Zo worden bepaalde lacunes in de Sociale Zekerheid aangevuld en het verlies aan koopkracht gecompenseerd. „ een fundamentele troef bij werving, motivatie en retentie van personeel te voorzien. „ een succesvolle aanpak van het loonbeleid voor loontrekkende medewerkers te garanderen, tegen een voor de onderneming aanvaardbare prijs. „ dankzij een voordelige (para)fiscale behandeling, voordeliger uit te komen dan een loonsverhoging, en dat zowel voor de werkgever als voor de medewerkers. www.corporate.axa.be/employeebenefits

19 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication