20

RONDETAFEL UBA / COMMUNICATIE EN MARKETING Ooit stonden marketing- en communicatieplannen lang vooraf vast. Maar de digitale omwenteling heeft de consument niet alleen een stem gegeven. “Als wij geen goed werk leveren, deleten de klanten ons gewoon”, klinkt het op de rondetafel van UBA. De oplossing? “We moeten elke dag relevant zijn.” Maar hoe doe je dat? MARKETEERS MOETEN WEER NADENKEN OVER HUN ESSENTIE DE DEELNEMERS AAN DE RONDETAFEL: BENOÎT CROCHELET, HEAD OF BRAND & MARKETING COMMUNICATIONS BIJ ELECTRABEL, KATRIEN DE CANNIÈRE, MARKETING MANAGER BIJ E5 MODE, XAVIER DUMON, DIRECTOR MARKETING & COMMUNICATION BIJ HELLO BANK!, GEERT KELCHTERMANS, DIRECTOR E-TRANSFORMATION BIJ PROXIMUS, LIEVE PATTYN, MARKETING DIRECTOR BIJ OMEGA PHARMA, SASKIA SCHATTEMAN, CMO/MARKETING LEAD BIJ MICROSOFT, EMMANUEL SCHEENAERTS, MARKETING BELUX & BACK-OFFICE MARKETING PSA BENELUX DIRECTOR BIJ PEUGEOT, BART VANDENREIJT, CUSTOMER, MARKET INSIGHTS & LOYALTY DIRECTOR BIJ CARREFOUR, CHRIS VAN ROEY, CEO UBA. 020

21 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication