Uw netwerk - uw contacten voor het zakenleven Sales Manager Olivier Van Dorpe 02 643 78 43 – ovd@beci.be Partnerships & Business Development Manager Frederik Leloup 02 643 78 01 — fle@beci.be Business Relations Émilie Croin 02 643 78 08 – ecr@beci.be • Uw contact bij Beci • Contactnemingen en ontwikkeling van uw netwerk • Identificatie van partners • Identificatie van commerciële uitzichten Steun aan de leden Christine Barthélemy 02 643 78 45 cb@beci.be • Administratief beheer van uw Beci lidmaatschap • Registrering en updating van uw gegevens Zakelijke relaties 02 643 78 31 – raf@beci.be • Zoeken naar partners • Beheer van contactgegevens databases • Contacten tot stand brengen Projectondersteuning Brigitte van der Mensbrugghe 02 643 78 30 bvdm@beci.be Events, seminars en opleidingen – Steun Events Coordinator Caroline Coutelier 02 643 78 13 cco@beci.be • Contactneming en ontwikkeling van uw netwerk • Verhuring van onze zalen Trainings Coordinator Émilie Lessire 02 643 78 11 ele@beci.be • Ontwikkeling van uw vaardigheden en deskundigheid • Inschrijvingen voor de Beci thema-opleidingen (management, HR, persoonlijke ontwikkeling, strategie en beheer …) • Organisatie van thema-opleidingen en opleidingen op maat voor uw onderneming Events Assistant Estelle Marcq 02 643 78 47 ema@beci.be • Inschrijving voor Beci evenementen: Annual Event, After Works, Speed Business Lunches, Welcome Lunches, Entrepreneurs Nights, Golf Trophy, Garden Party … Customer Experience Francis De Molder 02 643 78 25 fdm@beci.be Assistente Opleidingen Myriam Michiels 02 643 78 19 mm@beci.be Communicatie Media Coordinator Emmanuel Robert 02 643 78 44 er@beci.be Communication Executive Morgan Van Cleven 02 643 78 12 mvc@beci.be • Uw informatiebron als ondernemer • Het doorgeefluik van uw bezorgdheden, via onze enquêtes en opiniepeilingen • Publicatie van uw communiqués in ons magazine en op onze website Business Relations Advisor Anne Schmidt 02 563 68 53 asc@beci.be • Advies in commerciële communicatie • Beheer van uw reclamecampagnes Beci Activiteitenverslag 2017 | 49