Beci Teams en afdelingen Kennis- en adviescentrum – uw adviseurs Economie en algemeen beleid Vincent Delannoy 02 210 01 76 vd@beci.be • Coördinatie van de transverse commissie • Bestuur, werk, economie, algemeen beleid • Interprofessioneel overleg • Beheer van de inhouden Mobiliteit Ischa Lambrechts 02 563 68 59 ila@beci.be • Coördinatie van de Mobiliteitshub en de mobiliteits commissie • Advies bij de ontwikkeling van uw mobiliteitsbeleid • Diagnose, bedrijfsvervoerplan, mobiliteitsbudget … • Informatie: reglementeringen, fiscaliteit, gewestelijk beleid, gevolgen voor uw onderneming en contactneming Milieu en energie Laura Rebreanu 02 643 78 26 lr@beci.be • Coördinatie van de commissie milieuzaken • Advies in energiebesparingen en continuïteitsplan voor uw onderneming • Begeleiding van uw duurzame ontwikkelingsprojecten, invoering van een milieubeleid • Informatie: reglementering, milieu- en energiepremies Stedenbouwkunde Lise Nakhlé 02 643 78 21 lna@beci.be • Begeleiding van renovatie-, uitbreidings- en verhuizingsprojecten • Bepaling van de beste vestigingszones • Informatie: stedenbouwkundige reglementeringen, fiscaliteit, subsidies … • Contacten met de bevoegde overheidsdiensten Kringloopeconomie Laurie Verheyen 02 210 01 75 lv@beci.be Werk, beroepsopleiding en onderwijs Bouchra El Mkhoust 02 643 78 20 bem@beci.be • Zuiniger omgaan met materiaal • Afvalpreventie en -beheer: diagnose en oplossingen • Informatie: reglementering, verplicht contract, sorteerverplichting, bodemvervuiling … • Contacten met afvalophalers • Vraagstukken i.v.m. diversiteit en integratiehulp • Vraagstukken i.v.m. beroepsopleiding en vorming • Organisatie van stages en zoeken naar stagiairs Diversiteit en werk Hayate El Aachouche 02 643 78 34 he@beci.be • Diversiteitsbeleid en integratiehulp • Beroepsopleiding 46 | Beci Activiteitenverslag 2017