6

Indeling van vrijwilligers Op basis van je opgave en je wensen hebben we je ingedeeld in een groep. De groepsindeling geldt voor de gehele week. Dus als je bijvoorbeeld bij “Pietje Bel” bent ingedeeld, dan blijft dat de hele week “Pietje Bel”. Als je voor de leeftijdgroep 6 tot 9 jaar hebt opgegeven én voor 10 jaar en ouder, dan ben je in twee groepen ingedeeld, een 6/9 groep en een 10+ groep. Je vindt per dag een schema met groepsnamen en de namen van de bijbehorende vrijwilligers. Controleer of je naam bij de juiste dagen of dagdelen staat. Mochten daar fouten in staan, bel dan direct 06–23123319. Houd je aan de indeling Met de indeling hebben wij alle groepen voor alle onderdelen zoveel mogelijk van begeleiding voorzien. Wijzigingen kunnen tot gevolg hebben dat groepen met teveel leiding of zonder leiding komen te zitten. Dus wij verzoeken je vriendelijk om de indeling te respecteren. Volg het programma Op de volgende bladzijden vind je per dag het programma. Per dag wordt aangegeven waar en op welke tijd je wordt verwacht. Als begeleider van een groep is het belangrijk dat je er op tijd bent. Dan kunnen de kinderen zich bij je melden. Elke groep heeft zijn eigen programma voor wat betreft starttijden en locaties. Volg dit programma zodat alles soepel verloopt. Vul de lege plekken in! Het draaiboek bevat onderdelen waarvoor geen begeleiders zijn ingedeeld. Hiervoor hebben wij onvoldoende opgaven ontvangen. Zie je kans om deze lege plekken voor je kind en de andere kinderen in te vullen? Heel graag! Meld je aan bij de Jeugd Actief tafel! Dankjewel. Volg instructie voor programmaonderdelen Bij sommige programma onderdelen wordt vooraf een instructie door ons gegeven. Dit is vlak voordat het onderdeel start. Deze instructies zijn in de schema’s opgenomen en belangrijk voor het succes van het onderdeel. De begeleider die bij de indeling dik is gedrukt, wordt daar verwacht. Kun je niet? Zorg dat iemand anders van jullie groep er bij is! 6 - Timmerdorp is Stout | 2018

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication