48

COMMUNITY NEWS LEDENNIEUWS Sales Academy, de eerste school die een praktijk praktijkopleiding sales aanbiedt in België In samenwerking met ICHEC-Enterprises richt Thibaut Deckers, een jonge ondernemer, ‘The Sales Academy’ op. Dit is de eerste Belgische academie die al haar aandacht en expertise besteedt aan de praktijkopleiding ‘verkoop’. Ze richt zich tot junior verkopers, ervaren verkopers, sales managers of toekomstige sales managers met, voor elke doelgroep, een op maat gemaakte opleiding. De opleidingen van de Sales Academy worden in drie modules aangeboden: "Starter", "Advanced" en "Management" om zo aan de verschillende behoeften van de deelnemers te voldoen, afhankelijk van hun professioneel niveau en de trends van de commerciële sector. De Sales Academy brengt de beste opleiders op het gebied van sales samen. Alle verkoopdomeinen worden vertegenwoordigd. De modules beperken zich tot 15 personen om een betere onderwijskwaliteit en interactiviteit te vrijwaren. Intra-company training op maat van uw product of dienst is tevens op aanvraag beschikbaar. Registratie: www.thesalesacademy.be Contact: thibaut@thesalesacademy.be Een studiebeurs en een stage in Griekenland De Belgisch-Griekse Kamer van Koophandel heeft zijn Reis- en Studiebeurs uitgereikt aan de heer Nguyen Quoc Phi Quan, van de Solvay Business School of Economics and Management aan de Université libre de Bruxelles. Van links naar rechts: de heer Sacaroglou, de heer Nguyen Quoc Phi Quan naast zijn ouders, de heer Chalastanis en de heer Akritidis. Het staat in de E-mag Sinds 2008 wordt deze prijs uitgereikt aan een verdienstelijke Belgische student om hem toe te laten een stage in een Grieks handelsbedrijf te lopen en Griekenland te ontdekken. Dit jaar zal de heer Nguyen Quoc Quan Phi een stage in de firma Coco-Mat verrichten. De prijsuitreiking gebeurde aan de Griekse ambassade in België, in aanwezigheid van de ambassadeur, de heer Chalastanis, van de ambassadeur van België in Athene, de heer van den Reeck, van de voorzitter van de Belgisch-Griekse Kamer van Koophandel, de heer Akritidis, van de vicedecaan van de ULB, de heer Michel Verstraeten, en van Generaal Jef Van den Put, Hoofd van het Militair Huis van de Koning. De prijs werd uitgereikt door de heer Sacaroglou, Vicevoorzitter van de Belgisch-Griekse Kamer van Koophandel en initiatiefnemer van dit project. Het merk ‘Brussel”: een rechtzetting Goed bestuur? Had iemand het over goed bestuur? Vastgoed: tijd is geld Openbare aanbestedingen, ook voor KMO's Ontmoetingen tussen jongeren en ondernemingen De troepen aanmoedigen Deze artikels staan ook op onze website: www.beci.be/newsletter/e_mag 46 BECI - Brussel metropool - april 2015 In ons vorig nummer publiceerde wij een interview van Pascal Sac, opdrachthouder communicatiestrategie en territoriale marketing bij het Agentschap voor Territoriale Ontwikkeling (zie: Brussel, een valoriseerbare en te valoriseren merk). De heer Sac vraagt ons te verduidelijken dat hij effectief meewerkt aan territoriale marketinginitiatieven voor bepaalde Brusselse wijken (Kanaalzone, Mediapark Reyers ...) en zich in dit domein specialiseerde, maar dat hij niet instaat voor het beheer van het door de Brusselse regering gekozen merk ‘be.brussels’ », in tegenstelling tot wat het artikel laat vermoeden.

49 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication