25.08.2016 u 03 au 08.09.2016 u De Summer After Work deed zijn naam eer aan, met het snikhete weer in de tuinen van de Stanhope Hotel! In het najaar 2016 begeleidde Beci zeven Brusselse ondernemingen tijdens een economische missie in de Verenigde Arabische Emiraten. En met succes: na afloop werden drie partnerschapsovereenkomsten getekend!  05.10.2016 t 20.10.2016 Sprout to do business in Brussels: het thema van ons jaarlijks Brussels Meets Brussels event. De Algemene Vergadering van Beci 19.12.2016 u De deelnemers aan onze Zinner Circle konden moderne en hedendaagse kunstcollecties van de Guggenheim Stichting in het ING Art Center bewonderen, met werken van Duchamp, Ernst, Pollock, Rothko, Calder… t 16.02.2017 Een 70-tal deelnemers ontdekten zes projecten onder leiding van het Brussels Waste Network (BWN) in het raam van zijn projectoproep 2015-2017, tijdens een slotevenement dat bij Leefmilieu Brussel doorging. 06.06.2017 u reStart conferentie bij Factory Forty: het in maart met de steun van het Brusselse Gewest gelanceerd reStart programma helpt gefailleerde ondernemers een nieuwe start te nemen. 28.06.2017 u Beci en zijn partners Co.Station en BNP Paribas Fortis stapten in de Innovation Train richting Parijs, met 100 jonge Brusselse ondernemingen, voor een kennismaking met ondernemerschap en innovatie in de Franse hoofdstad. 44 | Beci Activiteitenverslag 2017 09.01.2017 u Voor zijn nummer van januari had ons magazine Brussel Metropool vier sterk presterende jonge Brusselse ondernemingen samengebracht voor een ‘rondetafel van de Brusselse kampioenen’. t 24.02.2017 Met zijn partners ontwikkelde Beci een vorming in milieubeleid, waarvan de tweede editie momenteel loopt. Het programma voorziet 12 dynamische en interactieve modules, aangevuld met bezoeken op het terrein.